Weather by Freemeteo.com

OnLine Users

Total Users

Xρήσιμα Αρχεία
Aγώνες σε Εξέλιξη
Νέες Προκηρύξεις
Οne Click
H Γνώμη σας
Πρόκληση Αγώνα Ladder Aποστολή Αποτελ.Ladder Aποτελ/ματα Ladder Προκλήσεις Ladder Home Κατάταξη Ladder
Loading...
Κρατήσεις Γηπέδων
* Παρακαλούνται οι αθλητές
του LADDER να τηρούν
τους κανόνες ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ των ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
για την σωστή ενημέρωση του προγράμματος.

* Δηλώσεις αγώνων εκτός των
κανονισμών απορρίπτονται
αυτόματα από το σύστημα.

* "Eβδομαδιαία στατιστικά του LADDER
διατίθενται στην σελίδα του Facebook
για τους συμμετέχοντες.

* Στο link: "Κρατήσεις Γηπέδων" μπορείτε
να δείτε την καθημερινή Διαθεσιμότητα των Γηπέδων
του Α.Σ.Α.Τ., προς δική σας ενημέρωση.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share via e-mail
Share on Google Bookmarks
Share on Stumble Upon

Copyright  © 2011 All rights reserved.Site Administrator -Design: WebLink.Ver:2.2  Privacy Policy |

asat ladder.mdb
agonistiko-prog-efoa2011.pdf

Kανονισμός Ladder Ομίλου Α.Σ.Α.Τ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ LADDER






 1.  Στο LADDER μπορούν να συμμετέχουν μόνο ενεργά μέλη για το 2013-2014 του Αθλητικού Συλλόγου Αντισφαίρισης Τρικάλων. Οι συμμετέχοντες πρέπει να τακτοποιήσουν την ετήσια συνδρομή τους πριν τον πρώτο αγώνα που θα πάρουν μέρος.

2. Ο κάθε παίκτης, ανάλογα με τη σειρά του στην κατάταξη LADDER, θα μπορεί να προκαλεί άλλους παίκτες σε αγώνα, τηλεφωνικά ή με e-mail. Ο περιορισμός είναι ότι μπορεί να προκαλέσει μέχρι και 10 θέσεις (όριο πρόκλησης) πάνω από αυτόν. Δηλαδή, ο Νο10 παίκτης μπορεί να προκαλέσει τον 9ο , 8ο, 7ο  , 6ο , 5ο,  4ο, 3ο, 2ο, 1ο παίκτη.

Ο παίκτης που θα προκληθεί σε αγώνα θα πρέπει να αποδεχθεί την πρόκληση, έτσι ώστε να οριστεί ο αγώνας το αργότερο σε 5 ημέρες από την ημερομηνία της πρόκλησης. Ο παίκτης που προκαλείται επιλέγει ημέρα, ώρα και τόπο διεξαγωγής του αγώνα (για να λειτουργήσει ομαλά το LADDER, είναι προφανές ότι θα πρέπει να υπάρχει καλή διάθεση για συνεννόηση από όλους τους παίκτες).

Αν ο παίκτης που προκαλεί νικήσει, τότε παίρνει τη θέση του ηττημένου στο LADDER και ο ηττημένος «πέφτει» στη θέση που είχε αυτός που τον προκάλεσε (με άλλα λόγια, ανταλλάσσουν τις θέσεις τους). Αν αυτός που προκαλεί χάσει, τότε η κατάταξή τους παραμένει ως έχει. Αν ο παίκτης που έχει προκληθεί σε αγώνα δεν αποδεχθεί την πρόκληση εντός των 5 ημερών, τότε τεκμαίρεται ότι έχει χάσει τον αγώνα.

3. Σε κάθε περίπτωση ο παίκτης που προκαλεί θα πρέπει να ελέγχει αν ο υπό πρόκληση παίκτης είναι στα όρια των παικτών (ως προς την κατάταξή τους) που μπορεί να προκαλέσει. Τα όρια αυτά των παικτών θα πρέπει να ισχύουν από τη χρονική στιγμή που γίνεται η πρόκληση μέχρι τη χρονική στιγμή που ορίζεται ο αγώνας. Αλλιώς ο αγώνας δεν μπορεί να κανονιστεί. Αν δηλαδή, ο παίκτης Νο10 προκαλέσει τον Νο5 και στο μεταξύ ο Νο5 προκαλέσει τον Νο4 και πάρει τη θέση του, τότε ο αγώνας (μεταξύ του Νο10 και του τωρινού Νο4) δε μπορεί να γίνει. Η πρόκληση δεν ισχύει αυτόματα για τον τωρινό Νο5. Θα πρέπει, ο Νο10 να τον προκαλέσει εκ νέου. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην περίπτωση όπου ο Νο10 χάσει, στο μεταξύ, τη θέση του από κάποιον άλλο παίκτη. Αν δηλαδή έχει προκαλέσει τον Νο5 και πριν από τον μεταξύ τους αγώνα, χάσει τη θέση του και «πέσει» στο Νο11 και σε αυτή την περίπτωση ο αγώνας του με τον Νο5 δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

4. Ένας παίκτης δεν μπορεί να προκαλεί ταυτόχρονα περισσότερους από έναν παίκτες. Μπορεί όμως ο ίδιος να προκληθεί από έναν άλλο παίκτη πριν γίνει ο αγώνας του με τον αρχικό παίκτη (π.χ. ο Νο7 προκαλεί τον Νο6 και πριν από τον αγώνα τους προκαλείται από τον Νο11). Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει οι παίκτες μετά από κάθε αγώνα να ελέγχουν την κατάταξή τους ως προς τα επιτρεπτά όρια πρόκλησης.

5. Ένας παίκτης που τελεί υπό πρόκληση, έχει τη δυνατότητα να μην αποδεχθεί πρόκληση από άλλο παίκτη εωσότου γίνει ο αγώνας του με τον παίκτη που τον προκάλεσε πρώτος. Αν το επιθυμεί μπορεί να αποδεχθεί και άλλες προκλήσεις και φυσικά μπορεί να προκαλέσει και ο ίδιος κάποιον άλλο παίκτη. Και εδώ θα πρέπει οι παίκτες να είναι προσεκτικοί και να ελέγχουν την κατάταξή τους ως προς τα επιτρεπτά όρια πρόκλησης.

6. Αν ένας παίκτης προκληθεί από έναν κατώτερο παίκτη και τον νικήσει, έχει τη δυνατότητα να μη ξαναδεχθεί πρόκληση από τον ίδιο (κατώτερο) παίκτη για χρονικό διάστημα 10 ημερών. Αν το επιθυμεί μπορεί να αποδεχθεί τη συνεχομένη πρόκληση από τον ίδιο παίκτη με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει άλλος παίκτης που να θέλει να τον προκαλέσει. Π.χ. ο Νο8 προκαλεί τον Νο6 και χάνει, οπότε η κατάταξή τους δεν αλλάζει. Ο Νο8 προκαλεί αμέσως ξανά τον Νο6. Ο Νο6 μπορεί να μη δεχθεί άλλη πρόκληση από τον Νο8 για 10 ημέρες, αλλά αν θέλει μπορεί και να αποδεχθεί. Αν όμως ο Νο7 ή ο Νο9 ή ο Νο10 ή ο Νο11 επιθυμεί να προκαλέσει τον Νο6, τότε η δική του πρόκληση προηγείται και ακυρώνεται η πρόκληση του Νο8.

7. Ένας παίκτης έχει τη δυνατότητα για σημαντικό λόγο (π.χ. τραυματισμός) να εξαιρεθεί από την κατάταξη LADDER για χρονικό διάστημα έως 30 ημερών. Σε αυτό το διάστημα δεν θα μπορεί να προκαλείται, ούτε να προκαλεί άλλους παίκτες. Μετά τις 30 ημέρες ξαναπαίρνει τη θέση που είχε. Αν μετά από αυτό το διάστημα δεν επανέλθει, τότε πηγαίνει στην τελευταία θέση του LADDER.

8. Ο νικητής του εκάστοτε αγώνα θα είναι αυτός που θα κατακτήσει πρώτος 2 σετ. Σε περίπτωση ισοπαλίας 1-1 σετ, οι παίκτες μπορούν, αν το επιθυμούν, να συμφωνήσουν ο νικητής να κριθεί με τη διαδικασία του tie break και όχι με τρίτο σετ (σε περίπτωση διαφωνίας επικρατεί η άποψη του ανώτερου παίκτη). Σε περίπτωση που «περιμένει» να ξεκινήσει άλλος αγώνας LADDER και δεν υπάρχει ελεύθερο γήπεδο, τότε ο νικητής κρίνεται υποχρεωτικά με τη διαδικασία του tie break.

9. Οι αγώνες LADDER θα πρέπει να ξεκινούν ακριβώς την ώρα που έχουν δηλωθεί. Προβλέπεται το πολύ 10 λεπτά ζέσταμα. Σε περίπτωση που ο αγώνας καθυστερήσει, θεωρείται ηττημένος ο υπαίτιος της καθυστέρησης. Αν ο αγώνας καθυστερήσει ή δεν πραγματοποιηθεί με υπαιτιότητα και των δυο παικτών, τότε αυτοί τιμωρούνται με υποβιβασμό μιας θέσης. Γενικά, οι αγώνες που δηλώνονται δεν επιτρέπεται να ακυρώνονται σε καμία περίπτωση. Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να μεταβάλλουν την ώρα διεξαγωγής του αγώνα 15 λεπτά πριν ή μετά από τη δηλωμένη, σε περίπτωση που υπάρχει θέμα γηπέδου. Σε περίπτωση που δυο LADDER έχουν ορισθεί για την ίδια ώρα και μέρα και δεν υπάρχει ελεύθερο γήπεδο, προηγείται ο αγώνας όπου συμμετέχει ο ανώτερος παίκτης (Γενικά θα γίνεται προσπάθεια ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι αγώνες στα όρια του εφικτού καθώς υπάρχει θέμα έλλειψης γηπέδων στην πόλη μας)

10. Οι παίκτες θα πρέπει να ενημερώνουν τους διαχειριστές για τα αποτελέσματα των αγώνων τους στο asattrikala@gmail.com το αργότερο μέχρι της 21:00 της τρέχουσας ημέρας. Από τις 21:00 έως τις 22:00 κάθε ημέρας, θα ενημερώνεται το site του ομίλου και οι παίκτες θα είναι σε θέση να βλέπουν την κατάταξη όπως έχει διαμορφωθεί για να προγραμματίζουν τις προκλήσεις τους. Από τις 22:00 έως τις 23:00 θα μπορούν να στέλνουν e-mail στο διαχειριστή όπου θα αναφέρεται ο παίκτης που θέλουν να προκαλέσουν και η ώρα και ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα (καλό είναι οι παίκτες πριν επικοινωνήσουν με το διαχειριστή, να επικοινωνούν μεταξύ τους. Αυτό θα διευκολύνει πολύ τους διαχειριστές και την ομαλή λειτουργία του LADDER). Μετά τις 23:00 το site θα ενημερώνεται ξανά και θα οριστικοποιείται το πρόγραμμα των επόμενων ημερών με βάση τις δηλωθείσες προκλήσεις.  

11. Οι παίκτες της πρώτης 3άδας, Νο1, Νο2, Νο3 του LADDER, επειδή δεν μπορούν να προκαλέσουν άλλους παίκτες (Ο Νο2 μπορεί να προκαλέσει μόνο τον Νο1 κα ο Νο1 κανέναν) και υπάρχει ο κίνδυνος να παραγκωνιστούν από την όλη διαδικασία, θα μπορούν να καλούν παίκτες, μέχρι και 3 θέσεις κάτω από την δική τους θέση.

Έτσι ο Ν1 πχ: μπορεί να καλέσει σε αγώνα το Ν2 , Ν3 ,Ν4 της κατάταξης, με τους παραπάνω ήδη ισχύοντες κανονισμούς.


Πληροφορίες: 6976-110310


Κανονισμός Ladder.doc